OPIS
Ténéré 700
Gdy jeździsz Ténéré 700, jeździsz legendą. Jest wytrzymały. Nowe, regulowane zawieszenie, przemyślana pozycja podczas jazdy i elektroniczne układy wspomagające, które w razie potrzeby można wyłączyć, sprawiają, że ten motocykl poradzi sobie w każdym terenie. Ten wszechstronny motocykl, lżejszy od konkurencji, z silnikiem dostrojonym pod kątem momentu obrotowego, ucieleśnia ducha wolności na dwóch kołach i budzi chęć przygody w każdym z nas.
Ténéré 700 jest napędzany wielokrotnie nagradzanym silnikiem Yamaha CP2 o pojemności 690 cm3, który został specjalnie dostosowany do tego modelu. Model Ténéré 700 na rok 2025, wyposażony teraz w elektroniczną przepustnicę YCC-T, oferuje szereg funkcji pozwalających dostosować komfort jazdy do każdych warunków dzięki dwóm trybom, Sport i Explorer, umożliwiającym wybór najlepszej charakterystyki mocy i momentu obrotowego, zgodnie z Twoimi potrzebami. ABS i TCS można również wyłączyć, aby zapewnić kierowcy pełną kontrolę, co jest szczególnie przydatne na luźnych nawierzchniach. Żaden inny motocykl typu adventure nie zapewnia tak holistycznej równowagi między mocą a kontrolą. To rajdowa maszyna, zaprojektowana do stawiania czoła wszelkim przeszkodom.
Najnowsza wytrzymała stalowa rama Ténéré 700 jest solidna i zaprojektowana tak, aby zapewnić kontrolowaną i emocjonującą jazdę w różnych warunkach. Regulowane zawieszenie o długim skoku oraz szprychowane koła o dużej średnicy zwiększają prześwit i umożliwiają zachowanie sportowej pozycji podczas jazdy, zarówno na szosie, jak i w terenie, niezależnie od tego, czy wybierzesz pozycję stojącą, czy siedzącą. Efektowne, lekkie nadwozie zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić kierowcy ochronę przed najtrudniejszymi warunkami pogodowymi, a wszechstronny wyświetlacz TFT o przekątnej 6,3-cala już na pierwszy rzut oka dostarcza wszystkich niezbędnych informacji.
Najnowszy czterosuwowy silnik CP2 o pojemności 690 cm3 spełniający normę emisji spalin EU5+
Silnik CP2 - zmodernizowany w najnowszej wersji Ténéré 700 - zyskał elektroniczną przepustnicę YCC-T, która oferuje szereg nowych funkcji i lepszą krzywą momentu obrotowego. Wśród aktualizacji znalazł się nowy wlot powietrza i płynniej pracująca skrzynia biegów, a zmieniona obudowa sprzęgła zapewnia więcej miejsca na nogi zarówno w pozycji siedzącej, jak i stojącej.
Nowy rajdowy reflektor i nadwozie
Nowa konstrukcja reflektorów i nadwozia nawiązuje do rajdowego dziedzictwa Yamahy. Sylwetka jest klasyczna dla Ténéré: wysoka i pionowa z przodu i niska i lekka z tyłu. Poszczególne panele zaprojektowano z dbałością o minimalizację masy, a kultowy reflektor z czterema soczewkami LED został przeprojektowany, nadając motocyklowi świeży i agresywny wygląd oraz zapewniając lepsze oświetlenie podczas jazdy nocą.
Smukłe i kompaktowe nadwozie, płaskie siedzenie i przeprojektowany zbiornik paliwa
Yamaha Ténéré 700 została starannie zmodernizowana, aby zapewnić jeszcze lepszą zwinność podczas jazdy w terenie. Nowy zbiornik paliwa został przesunięty do przodu, a wlew paliwa znajduje się niżej, co poprawia rozkład masy. A dzięki temu, że zbiornik jest węższy poprawiona została przyczepność kolan i zapewniona maksymalna kontrola na wszystkich typach nawierzchni. Całość uzupełnia nowa płaska kanapa w stylu rajdowym, która jest wąska i ułatwia balansowanie ciałem.
Podwójna rama rurowa ze stali
Wytrzymała, podwójna, stalowa rama kołyskowa, sprawdzona podczas rajdów terenowych Yamahy, łączy wytrzymałość z lekkością. Krótki rozstaw osi i wąski profil sprawiają, że jest to zwinny motocykl z dużą ilością miejsca dla kierowcy, a zawieszenie o dużym skoku zapewnia 240-milimetrowy prześwit, który ułatwi jazdę w trudnym terenie.
Ulepszone zawieszenie o dużym skoku
Ténéré 700 ma wysoką pozycję i prześwit 240 mm dzięki wysokiej jakości zawieszeniu o długim skoku. Przedni widelec 43 mm o dużej sztywności ma teraz pełną regulację, zyskując nowy regulator napięcia wstępnego na rok 2025. Tył motocykla wykorzystuje ulepszony, w pełni regulowany tylny amortyzator typu piggyback, zestrojony w pełnej harmonii z przednim zawieszeniem, co poprawia prowadzenie nawet w najtrudniejszych warunkach.
Elektronicznie sterowana przepustnica i tryby jazdy
YCC-T zapewnia dwa tryby jazdy, umożliwiając wybranie mapy przepustnicy, która najlepiej pasuje do Twojego stylu jazdy. Sport zapewnia najszybszą reakcję przepustnicy, a Explorer zapewnia bardziej płynne oddawanie mocy.
ABS i TCS przełączane za naciśnięciem przycisku
Układ ABS i kontrola trakcji zapewniają pełną kontrolę podczas jazdy w terenie. Oba systemy można całkowicie wyłączyć poprzez naciśnięcie przycisku. ABS ma trzy ustawienia, które można wybierać za pomocą specjalnego przycisku w kokpicie lub za pomocą nowego przełącznika w menu wyświetlacza TFT. ABS w pełni można wyłączyć tylko dla tylnego koła. Dzięki temu do kierowania na luźnych nawierzchniach możesz używać tylnego hamulca i przepustnicy, a jednocześnie korzystać z zalet ABS-u z przodu.
6,3-calowy kolorowy wyświetlacz TFT z łącznością i nawigacją
Kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 6,3 cala podkreśla wysokiej klasy design modelu Ténéré 700, posiada również dwa motywy, pozwalające skupić się na wyświetlanych informacjach w sposób dopasowany do Twojego stylu jazdy. Ponadto, łączność ze smartfonem pozwala na integrację połączeń telefonicznych, muzyki i szczegółowej nawigacji. Standardowym wyposażeniem jest również gniazdo ładowania USB-C
Autoryzowany dealer Yamaha zaprasza
Andrzej tel.501510021