OPIS
XSR900
XSR900 świetnie sobie radzi w każdych warunkach. Zarówno na krętych drogach, jak i długich prostych odcinkach, czuje się jak ryba w wodzie. Na pokładzie ma nowoczesny pakiet elektroniki, która zapewnia motocykliście kontrolę w każdej sytuacji. Quickshifter oraz tempomat pozwalają jeszcze bardziej cieszyć się z jazdy tą mocną 3-cylindrową maszyną.
Odrodzenie legendy
Nie daj się zwieść klasycznemu wyglądowi XSR900, ponieważ pod owiewkami tego motocykla utrzymanymi w stylistyce lat 80-tych ubiegłego wieku, kryją się nowoczesne technologie. Jest wyposażony nie tylko w płynnie pracujący silnik CP3 spełniający normę emisji spalin EURO 5+ 890 cm3 z pokaźnym momentem obrotowym, ale także ma lekką ramę w stylu Deltabox, radialną pompę hamulcową Brembo, lekkie felgi Spinforged i w pełni regulowane zawieszenie (ze zmienionym układem dźwigni mocowania amortyzatora zapewniającym większą progresję).
XSR900 jest ucieleśnieniem filozofii Faster Sons. Czerpiąc wzorce konstrukcyjne z najsłynniejszych historycznych modeli Yamahy, ten motocykl o znakomitych osiągach jest rezultatem dziesięcioleci intensywnych prac badawczo-rozwojowych.Konstrukcja nawiązująca do historycznych motocykli wyścigowych Yamahy
Oszczędne, przemyślane wzornictwo modelu XSR900 stanowi unikatową mieszankę ponadczasowej sportowej stylizacji oraz nawiązań do legendarnych motocykli wyścigowych Yamahy z ramą Deltabox z lat 80-tych ubiegłego wieku. Detale takie jak szczelina między siedzeniem w stylu café racer, a zbiornikiem paliwa inspirowanym motocyklami wyścigowymi, minimalistyczne boczne panele i schowane tylne oświetlenie podkreślają status maszyny jako topowego przedstawiciela rodziny Faster Son.Wysokiej jakości detale i najlepsze materiały
W modelu XSR900 wszędzie zastosowano wysokiej jakości materiały. Wyrafinowane detale kokpitu, wiercone zaślepki widelca, kute, aluminiowe dźwignie, dwutonowa kolorystyka i siedzenie z podwójnymi przeszyciami, a dodatkowo elementy inspirowane wyścigami, takie jak szybkozwalniające mocowania i składane podnóżki pasażera — wygląd i styl tego motocykla Sport Heritage klasy premium wzbudza dumę z posiadania tak wyjątkowego produktu.
Nieskrępowana, wygodna pozycja podczas jazdy
Ergonomia tego wyjątkowego motocykla z linii Sport Heritage zapewnia elastyczność i uniwersalność niezbędne przy różnych stylach jazdy — sportowym, miejskim i rekreacyjnym. Lekko przesunięta do tyłu pozycja ciała oraz szerokie rozstawienie manetek, które ułatwiają kierowanie budują wrażenie jazdy roadsterem, a swobodna pozycja stóp oraz kanapa z garbem z tyłu, gdzie się siedzi „w” a nie „na”, dają poczucie komfortu i bezpieczeństwa. Siedzenie modelu XSR900 jest smuklejsze i bardziej stylowe niż kiedykolwiek wcześniej.
Pełne oświetlenie LED z charakterystycznym wzorem XSR
XSR900 ma pełne oświetlenie LED z dzielonym projektorem i półokrągłym światłem pozycyjnym, stylizowanym na okrągły przedni reflektor w stylu retro. Ukryte tylne światło ma przyciemnione szkło, które nie zaburza minimalistycznej i ponadczasowej estetyki maszyny, natomiast kierunkowskazy LED mimo kompaktowych wymiarów emitują jasne i wyraźne światło.
Nowoczesna interpretacja historycznej kolorystyki
XSR900 oddaje hołd przeszłości poprzez kolorystykę i grafikę nawiązując do historycznych motocykli wyścigowych Yamahy. Opcja Legend Red to nowoczesna interpretacja jednego z najsłynniejszych schematów kolorystycznych Yamahy, podkreślająca fakt, że osiągi i rozwiązania konstrukcyjne z lat 80-tych XX wieku silnie przenikają do czasów obecnych, czego świetnym dowodem jest chociażby konstrukcja oparta na ramie Deltabox.
Wydajne hamulce i zawieszenie
Nie oszczędzano na wyposażeniu technicznym Yamahy XSR900. Jest tu m.in. radialna pompa hamulcowa Brembo oraz dwie przednie tarcze hamulcowe o średnicy 298 mm, które razem zapewniają skuteczne hamowanie i precyzyjną kontrolę. W pełni regulowany widelec USD i układ tylnego zawieszenia oparte na wahaczu z układem dźwigni łatwo dostroić pod kątem własnych preferencji, a nowoczesne, superlekkie obręcze kół wykonane w technologii kucia (Spinforged) minimalizują masę nieresorowaną, co istotnie ułatwia prowadzenie.
Nowy 5-calowy, kolorowy wyświetlacz TFT umożliwiający łączność ze smartfonem
Yamaha XSR900 jest wyposażona w nowy 5-calowy, kolorowy wyświetlacz TFT. Dostępne są cztery motywy wyświetlacza, umożliwiające dopasowanie ich do zróżnicowanych wrażeń z jazdy. Dla uatrakcyjnienia wrażeń z jazdy kierowcy, łączność ze smartfonem jest standardem w modelu XSR900, dzięki czemu możesz pozostać w kontakcie podczas jazdy, łącząc smartfona z maszyną za pomocą aplikacji MyRide.
Autoryzowany dealer Yamaha zaprasza
Andrzej 501510021