OPIS
XSR900
XSR900 świetnie sobie radzi w każdych warunkach. Zarówno na krętych drogach, jak i długich prostych odcinkach, czuje się jak ryba w wodzie. Na pokładzie ma nowoczesny pakiet elektroniki, która zapewnia każdemu kierowcy wyjątkową kontrolę w każdej sytuacji. Sportowy system zmiany biegów bez użycia sprzęgła (Quick Shifter) oraz wygodny tempomat pozwalają jeszcze bardziej cieszyć się z jazdy tą mocną 3-cylindrową maszyną.Nie daj się zwieść klasycznemu wyglądowi XSR900, ponieważ pod skórą tego motocykla w stylistyce lat 80-tych ubiegłego wieku, kryją się nowoczesne technologie. Pod owiewkami kryje się nie tylko płynnie pracujący silnik CP3 o pojemności 890 cm3 i wysokim momencie obrotowym spełniający normę emisji spalin Euro 5, ale również lekka rama Deltabox, radialna pompa hamulcowa Brembo, lekkie, kute obręcze (wykonane w technologii Spinforged) oraz w pełni regulowane zawieszenie.
XSR900 jest ucieleśnieniem filozofii Faster Sons. Czerpiąc wzorce konstrukcyjne z najsłynniejszych historycznych modeli Yamahy, ten motocykl o znakomitych osiągach jest rezultatem dziesięcioleci intensywnych prac badawczo-rozwojowych.Konstrukcja nawiązująca do historycznych motocykli wyścigowych Yamahy
Oszczędne, przemyślane wzornictwo modelu XSR900 stanowi unikatową mieszankę ponadczasowej sportowej stylizacji oraz nawiązań do legendarnych motocykli wyścigowych Yamahy z ramą Deltabox z lat 80-tych ubiegłego wieku. Detale takie jak szczelina między siedzeniem w stylu café racer, a zbiornikiem paliwa inspirowanym motocyklami wyścigowymi, minimalistyczne boczne panele i schowane tylne oświetlenie podkreślają status maszyny jako topowego przedstawiciela rodziny Faster Son.
Wysokiej jakości detale i najlepsze materiały
W modelu XSR900 wszędzie zastosowano wysokiej jakości materiały. Wyrafinowane detale kokpitu, wiercone zaślepki widelca, kute, aluminiowe dźwignie, dwutonowa kolorystyka i siedzenie z podwójnymi przeszyciami, a dodatkowo elementy inspirowane wyścigami, takie jak szybkozwalniające mocowania i składane podnóżki pasażera — wygląd i styl tego motocykla Sport Heritage klasy premium wzbudza dumę z posiadania tak wyjątkowego produktu.
Nieskrępowana, wygodna pozycja podczas jazdy
Ergonomia tego wyjątkowego motocykla z linii Sport Heritage zapewnia elastyczność i uniwersalność niezbędne przy różnych stylach jazdy — sportowym, miejskim i rekreacyjnym. Pozycja ciała przesunięta lekko do tyłu oraz szerokie rozstawienie manetek ułatwiające kierowanie budują wrażenie jazdy roadsterem, a swobodna pozycja stóp oraz kanapa z garbem z tyłu, gdzie się siedzi „w” a nie „na”, dają poczucie komfortu i bezpieczeństwa.