OPIS
MT-09 SP
Ciemna strona Japonii nigdy nie zasypia. Stanowi inspirację dla każdego kolejnego modelu Yamahy z linii MT, a ekskluzywny MT-09 SP to najnowsze dzieło sztuki z silnikiem CP3, jakie wyłoniło się z ciemności. Wyróżniający się kolorystyką inspirowaną modelem R1M, wysokiej klasy zawieszeniem i udoskonalonymi układami wspomagającymi kierowcę, topowy 3-cylindrowy Hyper Naked jest gotowy wzbudzać podziw i emocje.
Silnik CP3 o pojemności 890 cm³ spełnia wymagania normy EURO 5 i rozwija moment obrotowy jeszcze bardziej liniowo w najniższym zakresie obrotów silnika, umożliwiając zapierające dech w piersiach przyspieszenia, natomiast 6-osiowy moduł IMU zapożyczony z modelu R1 oraz elektroniczne układy wspomagające kierowcę i rozpoznające pochylenie motocykla, zapewniają maksymalną kontrolę w każdych warunkach (również na mokrej nawierzchni). Z kolei w pełni regulowany przedni widelec z goleniami 41 mm i zaawansowany tylny amortyzator Öhlins sprawiają, że podwozie modelu MT-09 SP trzyma się drogi lepiej niż kiedykolwiek.
MT-09 SP ma nie tylko ekskluzywną kolorystykę Icon Performance, ale także specjalne siedzenie z podwójnym przeszyciem. Wizerunek premium podkreślają akcenty w postaci anodowanego, szczotkowanego wahacza, anodowanej czarnej kierownicy i dźwigni oraz zbiorniczki płynu hamulcowego wykonane z przezroczystego, przydymionego tworzywa.Kolorystyka dedykowana wersji SP nawiązuje bezpośrednio do kolorystyki Icon Performance modelu R1M, natomiast dźwignie, kierownicę i zębatkę napędową wykończono na czarno, a przedni widelec wykończono powłoką DLC. Aluminiowy wahacz otrzymał anodowane, szczotkowane wykończenie, które wygląda nowocześnie i daje poczucie wysokiej jakości.Kolorystyka dedykowana wersji SP nawiązuje bezpośrednio do kolorystyki Icon Performance modelu R1M, natomiast dźwignie, kierownicę i zębatkę napędową wykończono na czarno, a przedni widelec wykończono powłoką DLC. Aluminiowy wahacz otrzymał anodowane, szczotkowane wykończenie, które wygląda nowocześnie i daje poczucie wysokiej jakości.
Tempomat
Wśród najlepszych w klasie elektronicznych układów wspomagania jazdy w wersji SP znajduje się m.in. tempomat, który pozwala naprawdę zrelaksować się podczas jazdy drogą szybkiego ruchu. Można go włączyć od prędkości 50 km/h i działa od 4. biegu wzwyż. Tempomat wyłączy się po użyciu hamulca, sprzęgła lub manetki gazu, natomiast funkcja „Resume" (Wznów) reaktywuje system z ustawioną wcześniej prędkością.
W pełni regulowane zawieszenie klasy premium
W pełni regulowany przedni widelec KYB ma ustawianą siłę tłumienia osobno dla wysokich i niskich prędkości, co pozwala precyzyjniej dostroić przednie zawieszenie. Lagi o średnicy 41 mm pokryto powłoką DLC, która zapewnia doskonałe własności ślizgowe, a przy tym po prostu świetnie wygląda. W połączeniu z tylnym amortyzatorem Öhlins sprawia, że MT-09 SP ma najlepsze zawieszenie w tej klasie.
890 cc
Średnica x skok tłoka
78,0 × 62,1 mm
Stopień sprężania
11.5 : 1
Moc maksymalna
87,5 kW (119,0 KM) przy 10 000 obr./min
Autoryzowany dealer Yamaha zaprasza
Andrzej tel.501510021